دسته‌بندی نشده, کابینت پلی اورتان

کابینت پلی اورتان چیست ؟

کابینت پلی اورتان

کابینت پلی اورتان (Polyurethane cabinet) ویژگی های منحصر به فردی دارد و میتونه سبکهای مختلفی مانند سبک کلاسیک،نئوکلاسیک و سبک مدرن ساخته بشه. همان ام دی اف خام میباشد کابینت پلی اورتان همان ام دی اف خام میباشد که با یک رنگ با کیفیت به نام پلی اورتان پوشیده شده است.

رنگ پلی اورتان کابینت چیست ؟

رنگ پلی اورتان یکی از پرکاربردترین رنگهای صنعتی میباشد. که برای سطوح مختلف استفاده می شود. انواع رنگ های پلی اورتان ترک پولچم در مجموعه نمایندگی انحصاری پلی اورتان Polchemموجود میباشد.که شما عزیزان میتوانید از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانیPolchem.irrبا کارشناسان فروش جهت مشاوره رایگان در ارتباط باشید. برای داشتن رنگ های جذاب کابینت مجموعه ما این امکان را فراهم کرده که رنگهای ترکیبی با دستگاه تمام اتومات آلمانی برای شما عزیزان فراهم شود.
رنگ پلی اورتان ترکیب آن شامل رزین و سفت کننده مخصوصی است که هم باعث بهتر شدن کیفیت رنگ شده و هم مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت و مواد اسیدی و بارانی و همچنین اشعه یو وی داشته باشد. طول عمربالا یکی از مهمترین ویژگی های رنگ پلی اورتان میباشد.

کابینت پلی اورتان مات بهتر است یا براق؟

رنگ کابینت پلی اورتان میتواند مات یا براق باشد. این موضوع باعث شده تا افراد بسته به سلیقه شخصی خود رنگهای براق، نیمه براق و مات را روی کابینت خودشان به اجرا در آورند.

رنگهای براق و سوپر براق جذابیت خاصی به کابینت های پلی اورتان میبخشد. با انعکاس نور در این کابینتها میتوان شاهد روشنایی بیشتر آشپزخانه بود.و علاوه بر این موضوع کابینت های براق پلی اورتان میتوانند آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد.
کابینت پلی اورتان مات نیز ازجمله کابینت های جذاب و خیره کننده برای دکوراسیون داخلی مدرن است. کابینت مات پلی اورتان بسیار جذاب خواهد بود. رنگهای مات استفاده شده در کابینت لکه پذیری کمتری دارد و جلوه های مدرن به محیط میدهد.

مزایای کابینت پلی اورتان

  1. مقاوم در برابر رطوبت
  2. عمر طولانی و ماندگاری بالا
  3. کیفیت ساخت فوقالعاده
  4. تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ
  5. قابل تولید در دو سبک مدرن و کلاسیک
  6. جذابیت ظاهری
  7. استحکام و دوام بینظیر

معایب کابینت پلی اورتان

  • پلی اورتان در هنگام خشک شدن گرد و غبار، پرز،ذرات ریز را سریعا به خود جذب میکند.
  • قیمت بالاتری داردآسیب پذیری این کابینت ها در برابر حرارت به نسبت کابینت های دیگر بیشتر هست و اگر ظروف گرم آشپزخانه بر روی کابینت قرار بگیرد، کابینت آسیب میبیند. نزدیکی بیش از حد اجاق گاز به کابینت پلی اورتان نیز می تواند باعث خرابی کابینت شود.
  • قیمت بالاتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *